Osnovne informacije
- Vrsta ponudbe
- Prodam
- Lokacija
- Podravska, Maribor, Center
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Lahko branje, trde platnice. V tej knjigi je zgodba napisana tako, da je lažja za branje. Razumeli jo bodo tudi ljudje, ki težko berejo. Takim knjigam rečemo LAHKO BRANJE. Odlično ohranjena.
Poštnina ni zajeta v ceni in se doplačuje, v Mb pa dostavim brezplačno. Več informacij lahko dobite na mailu. Lp!
Poštnina ni zajeta v ceni in se doplačuje, v Mb pa dostavim brezplačno. Več informacij lahko dobite na mailu. Lp!
Zemljevid
Opomba: prikaže se približna lokacija vašega oglasa
brojjedan
Vsi oglasi tega oglaševalca
Uporabnik je telefonsko številko preveril v državi Slovenija
Uporabnik ni trgovec in zanj ne veljajo določbe EU o varstvu potrošnikov.
- Naslov: Podravska, Slovenija
- Oglas je objavljen
- 14.12.2024. ob 11:04
- Do poteka še
- Oglas je prikazan
- 761 -krat
brojjedan
Vsi oglasi tega oglaševalca
Uporabnik je telefonsko številko preveril v državi Slovenija
Uporabnik ni trgovec in zanj ne veljajo določbe EU o varstvu potrošnikov.
- Naslov: Podravska, Slovenija